Thursday 23 October 2008

pisut pikemalt möödunud kahest päivast.

Niisiis. Peale pühapäeva lõppu, ma siirdusin magama. Magasin kuni hommikul kella viieni ja ärkasin siis. Taaskord läksin kooli. Olin Eelmisel päeval emale teinud rahaülekande, see tähendab üleeelmisel ja lootsin siiralt, et ülekantud summa jõuab ka pärale. Kohal ei ole ta aga siiani. Koolipäev möödus nagu ikka. Ehk siis koolis käik ja goalballi trenn. Seekord olin kusjuures tublim kui ennemalt. Teisipäeval siis läksin kooli. Teadmisega et olen oma diktofoni koju unustanud, kui peaks täna midagi juhtuma, siis ma seda salvestada ei saa ja juhtuski! Peale koolipäeva lõppu läksime emaga muusikapoodi ja lihtsalt ostsime ära korg r3, millele lisaks proovisime õekesele ostmiseks ka digitaalklavereid. Pill karbis, siirdusin koju, oodates samas siiralt, et millal saan juba pilli karbi avamise kallale asuda. Kodus see siis tehtud saigi, adrenaliini tõstmiseks seda kõikvõimalikel viisidel edasi lükates. Pill on väike ja armas. Nekem van egy korg r3. Ma lihtsalt kirjutasin selle siia, et see siin oleks. Ega ma suurt ungari keeles ei kirjuta veel. Räägitud saab juba küll ja see on nagu kõige olulisem. Alles kolmapäeva hommikul avastasin, et diktokas oli mul läpaka kotis ja salvestada oleks saand küll. Mõelge milline tünn mulle osaks sai!!!

No comments: