Thursday 8 April 2010

Öised mõtisklused

Tere

Siin ma siis istun, keelatud ajal ees õpilaskodu kodukord ja kõrvad rahulikult kuulamas ekraanilugeja jutuvada.

Esimeseks asjaks link täispikale kodukorrale ja siis mõned kommentaarid:

http://tek.tartu.ee/index.php?id=10594

Kuni punktini 2 on kõik korrekt.

Aga siis:

2.2. Tulenevalt meie rühma kasvatajatest on minu teada nende lubade saamine võimatu, sest neid lihtsalt ei väljastata.

2.8. Ühtegi sellist ainet pole minu teada veel konfiskeeritud, kui juttu teha tubaka toodetest. alkost ma täpselt öelda ei oska.

2.12. Kool peab võtma vastutuse isikliku sülearvuti purunemise eest, kui see läheb katki ajal, mil see ei ole õpilase käes ja tema poolt hallataval territooriumil e tema toas. Ehk siis kui õpilaskodus rakendub reegel, et öörahu ajal arvutit kasutavatelt õpilastelt võib võtta ära nende arvuti, siis peab kool ka selleks ajaks võtma vastutuse nende arvutite eest.

Edasi on mõnda aega kõik vaikne ja siis jälle:

4.9. Õpilane käib duši all vähemalt 2 korda nädalas. See on vähe. Ma olen kasvatajate tungival nõudmisel sunnitud iga päev duši all käima, sest vastasel juhul tabab mind solvangulaviin. Tee end korda, higistad liiga palju jne.

Kuni punktini 7 on kõik korralik, ka meetoditel endil pole viga midagi, aga mille eest neid rakendatakse?

2 comments:

Siimi said...

Heia!

Sattusin kah üle pika aja lugema. Eks siis avaldan arvamust kah :)

2.2 Selle loa olen mina korduvalt saanud. Kuigi tuleb nentida, et enamasti on Leiger ainuke, kellelt seda üldse mõtet küsida on. Tiina kah, kui tal hea tuju on, aga ülejäänud kasvide osas on sul õigus.

2.8 Ametlikult tõesti pole, kui välja arvata üks kord, mil Leiger mult mingi joogi ära võttis ja reedel tagasi andis. Mitteametlikult seevastu (neid võiks isegi ärandamisteks lugeda tegelikult) on kadunud nii mõnigi suitsupakk ja pudel. Kui aga neid hiljem tagasi nõudma mindud on, siis pole neid ametlikult eksisteerinudki ehk nad on teadmata suunas kadunud.

2.12 Tegelikult ei pea nad vastutust võtma, aga lohutuseks võin öelda, et ükskõik, mis jobuduse nad seal välja mõtlevad - sinu isikliku vara ei ole neil õigust ära võtta. See õigus on neil ainult siis, kui sinu omanduses olev vara on mingil moel vastuolus EV seadustega. Näiteks on õigustatud punkt 2.8

4.9 Kui oled selle normi täitnud ja kellelgi midagi öelda on, siis võid ta kuradile saata. Peaasi, et ise oma hügieeniga rahul oled. Teiste arvamuse kuulamine on enamasti mõistlik, aga aimates, kelle suust see solvangulaviin pärineb, siis ei maksa selle kuulamisega üle pingutada. ;)

Vot nii... Aga mis ma siin ikka pikalt jahvatan. Jätka samas vaimus ja tea, et varem või hiljem, aga mina ikka loen su blogi.

Dengo Jürgen said...

Tänud. Seda oli hea lugeda, ma isegi ei teadnud, et see siin on. :)