Wednesday 14 September 2011

Kurat võtaks

Seda bändi on juba viimased aastakest 3 veeretatu vähemalt. Nüüd pidin ta kuradi pärast mari keele loengu ära jätma. Kujutage palun ise ette, et ilmub loengusse mees, kellel on kilodes pille kaasas ja veel ka läpakas.

Korralduslikust aspektist on see raskesti korraldatav ja näeks kentsakas välja. Üliõpilasena ma ei armasta enam suuri kotte. Loengus tahan end hästi tunda, citera, sündi ja sülekaga koos ma seda teha ei saa. Võtaksin seal liiga palju ruumi.

Kevadeks tahaks midagi salvestada kah. Mina ja kidramees räägime seda juttu juba pikemat aega, aga trummar-sündimees ei taha meid kuuldagi. Muretsegu elu omale, siis leidku aeg pilli mängida. Mul on õnnetuseks elu olemas ja ma ei leia aega 12 tundi päevas sünte ega citerat mängida. Sellepärast need väiksed mustad ka tulevad, aga üldiselt saame hakkama. Promo jaoks oleks aga korralikku salvestuslikku liigutust vaja.

Nii et mari keele loeng jäi ära ja nüüd tuleb juba kahele õpetajale kiri kirjutada, et mis toimub ja kuidas me saame nii tehtud, et keegi ei kannataks ja viisakalt vabandada.

No comments: