Friday 9 September 2011

Terekest. Vana orkuti profiilist

Janika tuhlas minu Orkutis ja sai tüki naerda, kui nägi, mis seal kirjas oli.

Parimad osad minu arust olid need.

minu ettekujutus ideaalsest esimesest kohtingust:

et jääks mida mäletada, oleks mida igatseda ja poleks mida kahetseda.

oma viimasest suhtest olen õppinud:

Õpi, kui sind õpetatakse, muidu lõpetad väga suures jamas.

viis asja, milleta ma ei saa elada:

muusika, sõbrad, mõtlemisruum, toidud ja loodus

minu magamistoast leiad:

Sina leiad sealt segaduse, mina leian omad asjad.

Igast hetkest võtta natuke rohkem kui võimalik.

Kell on pool neli, istume Tiina, Nele ja Janikaga skypes ja jutustame või tähendab, nemad jutustavad.

Peaks minema omale tassi teed tegema.

Täna olid loengud hommikul kaheksast õhtul kaheksani, terve reede on see-eest vaba.

Nii aga nüüdseks lõpetan, katsun seda blogi kuskil edasi pidada ja tulevikku siia kajastada.

Päikest

Jürgen

No comments: