Friday 26 September 2008

Esimesed kaks koolinädalat

Esimesed kaks koolinädalat on sisuliselt mööda saanud. Ega ei oskagi midagi kirjutada sellist erilist ja löövat. Igal hommikul viie ja veerand kuue vahel ärkan, söön õuna ning võtan mõned võileivad kooli kaasa. Koolitee kulgeb ligi tunni, sest vaja on sõita pool tundi bussiga ja seejärel veidikene loksuda ka metroo ja trolliga. Nii et vaheldust, kui palju. Tundides ei saa eriti kaasa teha, välja arvatud inglise keeles. Inglise keele õpetaja olevat tänu minu tulekule hakanud ka enam inglise keeles rääkima, kui enne. Teine tund, millest ma mingit aimu saan, on matemaatika, sest mu ema on matemaatika õpetaja ja tema huviks on minu koolitamine. Seega Számtoni sorazád on mul enamvähem ka selge. Kas ma õigesti kirjutasin, on taaskord kaheldav, aga ma ei karda proovida. Küll kord korda saab. Õhtuti teeme aga alati midagi huvitavat. Kuulame muusikat, laulame tünnilaulu, käime väljas midagi tegemas või ajame asju. Vahest tehakse tuli kamina ja istutakse seal ees. See on tore. Iga päev joon umbes 5 tassi teed, söön ohtrasti ja tunnen ise, et olen peale pikki aastaid vist isegi kosuma hakanud. Kõlab kui sanatooriumi kirjeldus või mis? Tegelt ei ole siin elu nii roosiline midagi. Sest tunnid mööduvad hetkel igavledes ja netist tegevust otsides. Nean isegi vahest seda, et mul on kaasas laptop internetiga, aga see on mulle vajalik. Szia sztok Jürgen

No comments: